پست ویژه

دانلود فول آلبوم بنیامین بهادری

دانلود فول آلبوم بنیامین بهادری

دانلود فول آلبوم بنیامین بهادری

 

بنیامین بهادری(وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در خانواده ای مذهبی در تهران متولد شد.

نام اصلی : وحید بهادری

نام مستعار : بنیامین

زادروز : ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-تهران

اهل کشور : ایران

سبک‌ها : موسیقی پاپ

کار(ها) : خواننده-آهنگساز

ناشر(ها) : ترانه شرقی و آوای نکیسا

سازهای برجسته : گیتار

زندگی‌

بنیامین بهادری(مجید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در خانواده ای مذهبی در تهران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه ای به مداحی می پرداخت و سپس به صورت حرفه‌ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد.

آلبوم‎ها

آلبوم ۸۵

اولین اثر رسمی بنیامین آلبوم ۸۵ نام داشت. این آلبوم که به صورت اتفاقی توسط تنظیم کنندهٔ آلبوم لو رفت، با ترانه دنیا دیگه مثل تو نداره که با نام خاطره‌ها در آلبوم قرار داشت، شروع می‌شد. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود. این آلبوم شامل ١٠ قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن حذف شد.

آلبوم ۸۸

دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادن بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است. در مصاحبهٔ منتشر شده از بنیامین در اردیبهشت ۱۳۸۹، علی‌رغم اینکه وی آلبوم ۸۸ را یک آلبوم کاملاً حرفه‌ای قلمداد می‌کند،اما آلبوم ۸۵ را به مراتب موفقتر و بهتر ارزیابی کرده است. این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و انتشار آن به طور همزمان در ایران و آمریکا انجام شد. انتشار آن را دو شرکت هنری به نام‌های آوای نکیسا(توزیع‌کننده در ایران) و ترانه شرقی(توزیع کننده در آمریکا) بر عهده داشتند. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است.

کنسرت در آمریکا

بنیامین از ۱ مه ۲۰۱۰ (۱۱ شهریور ۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از:واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور. در این تور به دلیل هزینهٔ بالای اعزام و اسکان نوازنده در آمریکا و همچنین مشکلات احتمالی روادید برای گروه همراه، از اعزام نوازندهٔ ایرانی خودداری شد و در عوض از نوازندگان آمریکایی کمک گرفته شد. اجرای این کنسرت با مخالفت‌هایی از جانب چندین شبکه تلوزیونی فارسی زبان لس‌آنجلس و گروههای اوپوزوسیون مقیم آمریکا همراه شد. با این وجود در تالار لس‌آنجلس و با حضور ۶۰۰۰ ایرانی، اولین اجرای بنیامین انجام شد. در مقابل سالن اجرای کنسرت نیز عده‌ای از مخالفان اجرای کنسرت اقدام به دادن شعار و اغتشاش کردند که با واکنش پلیس لس آنجلس مواجه شدند. همچنین در برنامهای از کانال یک از اینکه بنیامین در داخل ایران در مدح امام زمان می‌خواند و در خارج نیز اقدام به اجرای کنسرت همراه با استقبال ایرانیان مقیم انجام می‌دهد، انتقاد شده است.

اجرای دو کنسرت پیش‌بینی شدهٔ بنیامین در کانادا به دلیل مخالفت‌های گروههای اوپوزوسیون حکومت جمهوری اسلامی ایران لغو شد. تبلیغات منفی گسترده موجب تحریم کنسرت اول شد و کمتر از یک سوم صندلیهای سالن با حضور تماشگران پر شد. سالن دومین کنسرت بنیامین، محل تجمع ایرانیانی بود با لباسهای سبزرنگ و پرچمهایی با شعار خاص در سالن حضور داشتند. محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری با بررسی فضای ایجاد شده، ترجیح به دستور لغو کنسرت داد.

 آلبوم ها صرفا جهت معرفی و با کیفیت ۱۲۸ قرار گرفته است.

دانلود آلبوم 85 :

Benyamin - 85

دانلود آلبوم 88 :
Benyamin - 88
دانلود آلبوم تو میتونی :
Benyamin - To Mitouni

به این آهنگ امتیاز دهید

امتیاز کلی: 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفر باشید که به این آهنگ رای میدهید

نظرات شما

[ 28 نظر تاییده شده ]

  • علیرضا

    اهنگ بنامین بهادری عالی ستپاسخ

  • ممد

    عالی عالیپاسخ

  • ناشناس

    عالی عالی خدا نگهدار ت باشه دل همه رو به لرزه میندوزه حق نگهدارپاسخ

  • شایان بازیار

    بهترین بهترینها نامبروان ارامبخش دلها پایدار باشی به عشقه اسم مولام ابلفضپاسخ

  • محمد

    عالی بود....پاسخ

  • علی ح زهی

    سلام .بهترینها را برات مهدی جان از ایزد لایزال ارزو میکنم....پاسخ

  • علی ح زهی

    سلام .بهترینها را برات مهدی جان از ایزد لایزال ارزو میکنم....پاسخ

  • مهدی پیش

    حال نکردم ،پاسخ

  • ناشناس

    عالی بود حضرت عباس عاقبتت رو ختم به خیر کنه زنده پیروز وسر بلند باشیپاسخ

  • فاطمه

    عالی بود حضرت عباس عاقبتت رو ختم به خیر کنهپاسخ

  • Amir

    یادش بخیر عالی عالی بودپاسخ

  • امیدوار

    جایی برای حرف نمیزاره من فقط میتونم بگم عالی بود. ان شاءالله که هر حاجتی دارید به حق دستای بریده حضرت عباس بهش برسید.پاسخ

  • اسدییییی

    عالییی بود افرینپاسخ

  • ناشناس

    عالللللیییییی خیلی بود دمت گرم.پاسخ

  • امیرحسین اسدس

    مداحی بنیامین اصلا به درد نمی خوره و آهنگاش بیشتر میچسبه به نظرم آهنگ بیشتری بخواند برای امسالپاسخ

  • ناشناس

    Mahdyar rahemiپاسخ

  • ناشناس

    مهدیارراحمیپاسخ

  • ناشناس

    اهههپاسخ

  • ناشناس

    خوب عالیپاسخ

  • Hanieh

    خوش به حال بارانا جونم که یه بابایی به این خوش صدایی دارهپاسخ

نمایش نظرات بیشتر